2010年11月6日星期六

滑鼠垫图案设计(MousePad Design)

这个是上个学期的Illustration功课,是我们的midterm project. 主题是关于我们自己对自己生活态度的‘热忱’。当时的我热爱唱歌,于是我就有感而发的设计了这个插画。我当时梦想的是,能够站在舞台上有自信的表现自我。我需要信心当面对别人或某件事时,应为我到现在还是对自己没什么有自信。

1 条评论:

  1. hi, suppose allow to me to have a suggestion, when you design any custom make mouse pad for your customer, we can realize it to be the product for you, we produce a lot of the DIY custom made gudgets from china, reference of our site:
    http://www.crystal-engrave.com/index.php?main_page=index&cPath=63
    so, the designer sell their idea and we custom make the product even there is only 1 pcs!

    回复删除